Er det unormalt med lang penis?- Hvordan undgå at blive drillet?

Vis spørgsmål

Hej. Jeg er en dreng på 13 år. Jeg har en 16 cm lang penis. Jeg bliver drillet i idræt, fordi jeg har en lang penis. Ville ønske, at I kan hjælpe mig, så de ikke driller mig. I kunne komme med noget, jeg kunne sige til dem fx.

Er det unormalt at have en lang penis, og kan I hjælpe mig, så jeg ikke bliver drillet mere?

Anonym, 13 år

SVAR:

Hej

Ikke din skyld

Det gør mig ondt at høre, at du bliver drillet i idræt. Du skal først og fremmest huske på, at det ikke er din skyld. Problemet er ikke, at du har en lang penis. Problemet er, at der er nogle, der synes, at de gerne må drille dig på grund af det. Det burde de ikke. Men desværre er der nogle i denne verden, som synes, at det er sjovt at drille andre.

Prøv at lade som ingenting

Du kan vælge at ignorere det og beslutte dig for ikke at lade dig irritere af det. Hvis de andre kan se, at du er ligeglad med, om du bliver drillet, kan det være, at de holder op med at drille dig. De, der driller, ønsker ofte at få en eller anden form for reaktion fra den, som bliver drillet. Hvis du lader som ingenting, får de ikke noget ud af at drille dig, og så kan det være, at de stopper.

Hvad du kan sige

Du efterlyser noget, som du kan sige, så du ikke bliver drillet. Først og fremmest vil jeg sige, at vi ser ud, som vi gør, og det kan vi ikke gøre noget ved. Nogle er høje, andre er lave. Nogle har glat hår, nogle har krøllet hår. Nogle har en lang penis, og andre har en kort penis. Sådan er det, og det kan man ikke gøre noget ved.

Når man kommer i puberteten, begynder ens penis at blive længere. Så du kan sige, at din penis er lang, fordi du er længere fremme i puberteten end de andre.

Måske er de misundelige

Hvis du kigger vores brevkasse igennem, vil du hurtigt se, at vi faktisk får rigtig mange henvendelser fra drenge, som er bekymrede for eller kede af, at de har en kort penis. Hvem ved, måske er nogle af de andre drenge dybest set misundelige, og det kan være, at det er derfor, at de driller? Om få år vil de andre måske gerne selv have en lang penis?

Jeg ved, det kan være svært, men jeg tror, at det bedste, du kan gøre, er at forsøge at ignorere drillerierne. Du kan ikke gøre for, at du har en lang penis. Sådan ser du ud, og det er bare helt ok. Og husk på, at der faktisk er rigtig mange drenge, som er kede af eller bekymrede for, om de har en lille penis. Den bekymring har du ikke.

Måske kan du få noget ud af at læse vores artikel Du er smuk som du er.

Mvh Boje