Er det ukristeligt at få barn vha. sæddonor?

Vis spørgsmål

Hej

Jeg er en pige på 21, og jeg overvejer at få sæddonor.

Er det ukristeligt?

J, 21 år

SVAR:

Kære J

Tak for dit spørgsmål til AdamogEva.dk. Det er dejligt, at du har frimodighed til at skrive. Vi får rigtig mange spørgsmål og lægger nye svar ud i hele tiden.

Jeg tror, du finder svar på dit spørgsmål hér:

Kristen og donorbarn - kan det forenes?

Kan jeg som kristen forsvare at blive enlig mor via insemination?

Måske kan du også have glæde af at læse dette svar:

Hvad siger Bibelen om insemination, reagnesglasbefrugtning og adoption?

Jeg håber, disse svar giver dig klarhed.

Hvis du ikke synes, du finder det, du har brug for, må du endelig skrive igen. Hvis du giver lidt flere oplysninger - f.eks. uddyber, hvorfor du overvejer at få et barn med donorsæd, vil vi bedre kunne skrive et konkret og personligt svar til dig.

venlig hilsen
Ida Secher Rom