Dreng med store brystvorter - hvordan få dem væk?
Hej, jeg hedder Lasse og er 15 år gammel. Jeg døjer med store hormon brystvorter og har haft det i et halvt år og det er der stadigvæk. Hvor mange går det væk ved og hvordan kan det fjernes, hvis det ikke gør.
Hvis jeg presser på dem, kommer der en lille smule væske ud. Hvis jeg bliver ved, går det så væk? Og hvad er det? Og er der slet intet medicin, der kan hjælpe? Hvad sker der, hvis man får dem væk i en alder af 15?
Håber I vil hjælpe den forvirrede Lasse

SVAR:
Kære Lasse
Det kan naturligvis være meget irriterende, hvis man synes, man er unormal eller frastødende. Det vigtigste for dig er, at tale om det, med nogen du har tillid til.
Nogle mænd har større brystvorter end gennemsnittet, og i en periode kan de producere lidt væske. Det går dog over efter noget tid.
Man kan godt gøre noget ved det, hvis de er virkeligt store, men det kan en læge tage stilling til.
Uanset hvad, behøver du ikke være bange for, at der sker dig noget. Det er helt ufarligt.
Klikker du lidt rundt på siden, vil du se, at du ikke er den eneste med det problem.
Andreas