Bobbel på testikel - hvad kan det være?

Vis spørgsmål

Hej med jer, jeg har, som man kan se i overskriften, bemærket, at jeg har fået en bobbel på testiklen, den gør ikke ondt og har ikke haft smerter.

Jeg er bange for at trykke på den og hvad der kan ske ved det & om det er en sygdom??

Den sidder på venstre testikel og hænger fast med sådan en streng lign., så hvad skal jeg gøre ved det? :)

Drengen der er nervøs, 14 år

SVAR:

Hej

Der er ingen grund til at være nervøs. Det du kan mærke, som en bobbel, er bitestiklen.

Mvh
Boje