15 år og 2 pinlige "fejl" på kroppen - hvad gør jeg?

Vis spørgsmål

Hej Adam og eva. Jeg har to problemer, som jeg synes er vildt pinlige på hver deres måde.

1. Mine brystvorte og det brune uden om er meget meget lille, går ikke i svømmehal eller på stranden i bar mave på grund af det. Ved ikke, hvad jeg skal gøre ved det, hvad kan man gøre? Skal jeg lige siges, jeg er en dreng.

2. Mit andet problem er, at jeg har sådan nogle små hvide prikker bag forhuden lige under penishovedet, ved ikke hvad det er, om det er farligt, om det smitter under samleje eller om det kan fjernes?

Håber I vil svare på mine spørgsmål hurtigt..

Dreng, 15 år

SVAR:

Hej.

Det med brystvorterne: Det kan man ikke gøre noget ved. Vi er alle skabt forskelligt.

Det med "Små hvide prikker": Det er helt normalt. Det er ikke nogen sygdom, det smitter ikke og det skal/kan ikke fjernes.

Roland