Svamp ved testiklerne - hvad gør jeg?

Vis spørgsmål

Kære Adam og Eva, jeg har nu lagt mærke til, at lige under penisen ved starten af pungen, er der begyndt at blive meget fugtigt, og det er der hele tiden nærmest. Man kan tydeligt mærke forskel fra det sted og andre steder på pungen, Jeg tror, det er svamp, men er ikke sikker, hvad skal jeg gøre ved det, og kan det evt. have nogle betydninger for andre ting?

Peter, 15 år

SVAR:

Hej Peter

Hvis det generer dig rigtig meget, må du gå til læge.

Hvis det ikke sådan er særligt generende, kan det formentlig slet ikke som sådan have betydning for andre ting ved at lade det være.

Andreas Hoff