Piger og Bad Guy – Hvordan fortælle forældre om pigen på Hot or Not?

Vis spørgsmål

Heey jeg er en dreng på 13, som har mange hemmeligheder for mine forældre, jeg har f. eks.en Hot or Not account, som er en app, hvor unge kan mødes

De ved det nu, men de ved ikke, at jeg har mødt en, som jeg virkelig godt kan lide og tør ikke sige noget, fordi de gider ikke ha, jeg har den account...

Og så er jeg ved at udvikle mig til en Bad Guy for roder mig tit ud i problemer med mine venner på 16 og 15 og 13...

Vi player virkelig med pigerne, men kan ikke tænke på andre end hende på Hot or Not, selvom at det er usandsynligt, at vi mødes, når jeg ikke tør sige det til min forældre...

Har lovet hende, at vi vil blive sammen for evigt og sådan noget...

Der er en Englænder, jeg havde et forhold til engang..

Playede med mig og nu ved jeg, hvorfor hun gjorde det, det er nemlig sådan, jeg har det nu, er sammen med mange andre end min eneste ene...

Hun lærte mig at leve, men også hende der svigtede mig så meget, at jeg blev den her, jeg er i dag og det er jeg glad for :)

Men hvordan skal jeg sige til mine forældre, at jeg har hende pigen fra Hot or Not??

Hilsen D. på 13 år. PS jeres brevkasse er super! ;-)

SVAR:

Hej D

Forhold i cyperspace

Du spørger, hvordan du skal fortælle dine forældre, at du har pigen fra Hot or Not. Jeg har lyst til at spørge dig: ”Hvordan har du egentlig med den pige?” Så vidt jeg kan forstå på det, du skriver, er det udelukkende et forhold i cyperspace. Og du har før prøvet, at den slags ikke var det, det udgav sig for at være. Så man kan vel sige, at du har en vis kontakt. Men du kan jo absolut ikke vide, om hun er den eneste ene for dig, så længe du ikke engang har truffet hende selv. Det kræver lang tid, hvor man mødes med hinanden for at finde ud af, om det nu også virkelig er den eneste ene.

Bad guy or good guy?

Samtidig skriver du nogle ting, som jeg ikke helt ved, hvad betyder. Men sådan er det jo tit, når man skriver et spørgsmål, man kan jo ikke skrive en hel roman ?.

Men jeg tænker noget på, hvad du mener med, at du roder dig ud i problemer sammen med dine venner og er ved at blive en Bad Guy. Måske tænker du på, at I player med mange piger uden rigtig at mene noget seriøst med det? Og det gør du også, selv om du egentlig samtidig er ret varm på Hot or Not-pigen? Jeg tænker, at det kan være rigtig sundt for dig at stoppe lidt op og tænke dig om. Hvad er det egentlig for en mand, du gerne vil udvikle dig til? En mand, der ser sig selv som Bad Guy, der player med mange piger og derved skaber mange frustrerede og grædende hjerter? Eller en mand, der tager ethvert forhold seriøst og er ærlig og reel mod den pige, det drejer sig om og så holder sig fra alle andre?

Dine forældre

Tænk over det og find dit svar. Derefter ved du så også, om du vil arbejde videre med forholdet til hende fra HoN. Og hvis du beslutter, at det vil du, så er det en god ide at snakke med dine forældre om det. Jeg kan godt mærke, at det synes du er en svær ting at gøre. Du ved allerede, at de ikke er vilde med, at du har den account. Jeg ved jo ikke, hvorfor de ikke er vilde med det. Men jeg tænker, at det måske er, fordi de synes, at de kontakter, man får på sådan en account, er så overfladiske. Så måske er det en god ide at fortælle det ved at sige, at du ønsker, at det ikke længere skal være en overfladisk kontakt. Du ønsker, at du og pigen skal mødes, så I kan finde ud af, om det bare er noget play med hinanden eller det er seriøst. Det tror jeg måske kunne gøre samtalen noget nemmere.

Jeg synes også du skal læse denne artikel:

Flirt - den vilde jagt efter en kæreste

Og her et andet svar, der forsøger sig med kærligheden via nettet:

Forelsket i pige fra facebook - er der håb og hvad gør jeg?

Du kan også finde en del svar, hvor piger er blevet såret af en player.

Under alle omstændigheder ønsker jeg dig held og lykke med alt det svære og spændende at vokse op og blive formet til en mand midt i en verden af spændende piger!

vh Sprint