Kan det være skadeligt at bruge kokosolie til at give et handjob?

Vis spørgsmål

Hej adamogeva

Her forleden gav jeg min kæreste en massage, hvor jeg brugte ren kokosolie, som jeg har hørt skulle være rigtigt godt. Jeg endte med at give ham et handjob, mens jeg stadig havde meget af olien på hænderne.

Sker der noget ved dette? Og kan han få kløe eller irritation pga. kokosolien?

A, 19 år

SVAR:

Hej A

Der burde ikke være nogen fare forbundet med brug af kokosolie på huden eller de nedre regioner. Det er en olie med et højt fedtindhold, og nogle bruger den faktisk mod tør hud.

Allergi mod kokosolie er mig bekendt ikke så hyppigt. Så hvis der ikke kommer rødme, eksem eller anden irritation af huden efter brug, er der ikke noget problem.

Mvh Boje