Hvorfor klør jeg forneden?
MEGET VIGTIGT. Jeg har, efter jeg har fået en ny sexpartner, haft en forfærdelig kløe forneden, der har stået på længe. :/ OG jeg kan simpelthen ikke slippe af med det, er blevet testet for klamydia, infektioner, svamp osv alle med negativt svar.
Det kom umiddelbart også efter en penicillin kur, så min læge troede, det kunne være svamp. Jeg har nu fået 4 kapsler flucanozol uden virkning og prøvet stikpiller med mælkesyre bakterier og intet virker!
Lægen snakkede også om, det kunne være rifter, men har nu haft en pause med sex i 14 dage og kløen fortsætter.. Hvad kan det være, håber virkelig du svarer.
Malene

SVAR:
Kære Malene
Beklager det sene svar. Jeg kan ikke give dig et svar på, hvad det kan være – slet ikke når du skriver alt det, du har forsøgt! Jeg har såmænd ikke et bedre råd, end at du må spørge din læge, om han/hun har testet for alt, hvad der er sandsynligt.
Den med rifter virker ikke sandsynligt, hvis du har holdt 14 dages sex-pause. Jeg ved ikke, hvor meget du skrubber dig selv i skridtet, når du er bad, det kan nemlig give ubalance i syre-balancen ved for megen vask med sæbe. Hvis det kunne være årsagen, må du forsøge igen med stikpillerne.
Håber du snart er på toppen igen
Mvh Mette