Hvorfor bliver forhuden hævet ved onani?

Vis spørgsmål

Hej. Jeg har haft problemer med onani længe, men det er efterhånden blevet mindre og mindre. Men når jeg onanerer, har jeg det problem, at min penis og specielt forhuden hæver ret meget.

Hvad skyldes det og er det skadeligt?

J, 19 år

SVAR:

Hej

Det må være noget irritation af forhuden, når du onanerer. Men hvis det er begyndt at blive bedre, går det jo den rigtige vej. Ellers må få en mild steroid creme hos din egen læge, som kan hjælpe med at få det i ro.

Roland