Hvordan få hende tilbage?

Vis spørgsmål

Hej, hvad kan jeg gøre, når jeg stadig elsker min ex over alt og ved ikke, hvordan jeg skal få hende tilbage, for hun vender ryggen til mig hele tiden og hun kører på min psyke til jeg bryder sammen. For hun ved, jeg vil gøre alt for at få hende tilbage.

Har aldrig følt, som jeg gjort for hende, for hun er noget særligt for mig. Har aldrig mødt en, som kunne få mig til at smile bare med at sige noget eller kigge på mig. Det fik mig helt op og ringe, men nu kan jeg ikke glemme hende igen, men jeg ønsker over alt på denne jord , at få hende tilbage igen, for elsker hende, som jeg aldrig har elsket nogen før. Selv min egen familie har jeg ikke elsket så højt som hende. Hun er det bedste, jeg ved.

Hjælp mig! Hvordan kan jeg få hende tilbage igen i mine arme. Hjælp mig for kan snart ikke klare mere. Savner hende så meget og vil kun elske hende resten af mit liv. Så hjælp !!

Miss You, 18 år

SVAR:

Hej Miss You

Allerførst vil jeg gerne udtrykke min medfølelse med dig. Det er rigtig hårdt, når vores kærlighed ikke bliver gengældt, sådan som du også udtrykker det.

Når det så er sagt, har jeg rigtig svært ved at svare dig, fordi der er flere ting, der er uklare for mig. Jeg ved desværre ikke, hvornår I gik fra hinanden, og hvilke aftaler I har truffet, da det skete. Jeg er heller ikke klar over, hvad der gik forud før bruddet, derfor rammer jeg muligvis ved siden af med det lidt, jeg kan give dig.

Hun vil noget andet end dig

Som jeg læser det, du skriver, er det tydeligt for mig, at din ex ikke vil jeres forhold længere. Derfor bliver hun nødt til at vende ryggen til dig både for at beskytte sig selv og også for at lægge afstand til dig. Det er rigtig svært for dig at opleve en så markant afvisning, men du bliver nødt til at acceptere, at hun vil noget andet end dig, selv om du stadig elsker hende uendeligt højt og savner hende ulideligt.

Ting ta'r tid, det gør ulykkelig kærlighed også.

Desværre er der ingen lette veje ud af den. Samtidig kan vi gøre vejen rigtig svær, hvis vi vil give os selv et håb, der ikke er belæg for, derfor bliver du nødt til at fastholde, at jeres forhold er slut.

Jeg vil derfor foreslå dig at slippe både dig selv og hende fri ved at undgå enhver form for kontakt med hende, hvis det overhovedet er muligt. Du vil stadig tænke på hende og savne hende, men du undgår dumme konfrontationer og episoder, som udstiller dig unødigt.

Jeg vil desuden give dig følgende råd til at komme videre, som jeg skrev til en 17 årig dreng for nylig.

Se spørgsmålene: Angst for at min kæreste vil gå fra mig - hvad gør jeg? og

Min kæreste er gået fra mig - hvad skal jeg gøre?

De bedste hilsner

Henrik