Gravid - hvem er der størst chance for er faderen?

Vis spørgsmål

Jeg er blevet gravid, og har været sammen med to, den ene var jeg sammen med d.7/9 og d.21/9 og den anden d.15/9 . Jeg er 9+8 uger henne og vil virkelig gerne vide, hvem der er størst chance for, det er.

Når jeg udregner min terminsdato, burde jeg havde blevet befrugtet d.15/9 .

Håber i kan hjælpe !!! :)

Anonym, 18 år

SVAR:

Hej anonyme og bekymrede pige

Desværre kan jeg ikke hjælpe dig med hvem, der er far til dit barn. Selvom scanningen har sagt, at du er 9+4 dage henne, betyder dette desværre ikke, at du kan regne baglæns og finde frem til barnets far. Du bliver derimod nødt til at have tålmodighed og vente til det lille søde pus er født, inden du kan finde ud af sandheden.

Med venlig hilsen Birthe Rasmussen