Gør det ondt "første gang"?
Hej vi er to piger på 12 år. Ingen af os har en kæreste men vi har haft.
Vi har ikke snakket om sex.
Men gør det ondt den første gang.
Laura og Kristine 12 år

SVAR:
Hej med jer.
Tak for jeres spørgsmål. Det er godt at I har hinanden at snakke med – og også godt at I stiller spørgsmål til det, som I spekulerer på. Selvom jeres seksuelle debut forhåbentlig ligger et godt stykke ude i fremtiden, så kan jeg godt forstå, at I spekulerer.
I kan finde mange svar her på hjemmesiden ved at søge på ord, og klikke rundt i vores emner.
Det I spørg om har vi også skrevet om. Gå ind i søgning og søg f.eks. på nøglerordet: "seksuel debut". Klik så på de titler, I synes er relevante for jer.
Her er lige et par links:
Bange for første kys – og ”første gang” i sengen, hvad gør jeg?
Gør ”første gang” ondt?
Sex og følelser
Men klik videre. God fornøjelse med at søge svar og viden her på AdamogEva.dk
Vh Benna
Skrevet af:
Benna Asmussen Hørlück
journalist, tidligere redaktør på AdamogEva.dk
adamogeva.dk