Går svie ved onani væk på et tidspunkt?

Vis spørgsmål

Her for omkring en uge siden spurgte jeg om dette: Hej, jeg onanerer ca. 2 gang om dagen og hver gang, jeg gør det, sker det, at så snart jeg får udløsning, får jeg svie i min penis, indtil jeg stopper og venter et par minutter. Jeg vil bare gerne vide, om det er naturligt eller hvordan.

Jeg fik dette svar:

Ja, det er naturligt nok. Det skyldes formentlig nogle bittesmå rifter i urinrøret, som så svier, når de kommer i kontakt med den basiske væske fra sæden. Der er ingen grund til bekymring.

Nu vil jeg gerne vide, om det går væk igen; så går min svie væk på et tidspunkt?

Lagkagen 2, 13 år

SVAR:

Hej "Lagkagen"

Ja, det går som regel væk igen. Hvis det bliver ved med at svie, kan du prøve at holde et par dages pause med at onanere. Så er svien formentlig væk.

Pga. din alder formoder jeg, at du ikke er seksuelt aktiv. Men hvis man har haft ubeskyttet samleje og mærker svie, kan det være pga. klamydiainfektion. Så skal man kontakte sin læge for at blive undersøgt og behandlet.

Mvh
Boje