Forhuden er rød og gør ondt - onanerer jeg for meget?

Vis spørgsmål

Hej

Jeg er en dreng, der onanerede mindst en gang om dagen. Det er begyndt at gøre ondt allerøverst på min forhud, og nu kan jeg næsten ikke få det ned over penishovedet mere, og det er rødt og gør lidt ondt. Når jeg onanerer, kilder det halvvejs, og når jeg er færdig med det, gør det ondt at tisse, ligesom om det svier i den næste time.
Er det fordi, jeg onanerer for meget og skal holde en pause, eller skal der operation til eller noget? Det håber jeg ikke, for jeg er lige blev opereret ved halebenet for hår. 

Kan i hjælpe mig plizz?? :)

Anonym, 15


SVAR:

Hej Anonym

Det lyder som om, du har onaneret for meget, og forhuden så er blevet irriteret og øm. Det kan så resultere i, at forhuden har svært ved at blive trukket tilbage.
Det burde falde til ro helt af sig selv.

Du kan læse meget mere i denne artikel Onani

Roland


Roland Knudsen

Skrevet af:

Roland Knudsen

Læge

adamogeva.dk

Annoncer