Er det normalt med bumser bagpå - hvad gør jeg?

Vis spørgsmål

Hej! Jeg er en dreng på 16, så er en ret pinlig, og træls ting... Jeg har nemlig i løbet af det sidste årstid døjet med, at jeg har fået mange bumser bag i, mellem ballerne... De er ret store i forhold til andre bumser... Det er virkelig træls, og jeg går og tænker meget over det... Har ikke prøvet nogen bumse creme o.l. der, da jeg er bange for, det måske kunne være skadeligt af en eller anden grund?

Men er det normalt med mange bumser der, og de er for det meste meget store! :/

Anonym, 16 år

SVAR:

Hej

Det er helt normalt, og mange i din alder oplever lignende gener, selvom man ikke taler så meget om det.

Hvis der er smerter eller andet end kosmetiske gener, kan det være, du skal gå til læge, og måske få noget creme.

Andreas Hoff