Er det normalt at der kommer tis og ikke sæd, når jeg onanerer?
Hey Adamogeva brevkasse ting. Jeg har et spørgsmål. Hver gang jeg onanerer (Cirka fem gange om dagen på grund af alt det porno, jeg ser), så kommer der ikke sæd men tis, er det normalt, sker hver gang. Skal jeg til læge med det?
Joachim, 16 år

SVAR:
Kære Joakim
Tak for dit spørgsmål til AdamogEva.dk. Det er dejligt, at du har frimodighed til at skrive. Vi får rigtig mange spørgsmål og lægger nye svar ud i hele tiden.
Prøv at gå ind i vores ”minileksikon om sex”. Udover en kort forklaring på det valgte ord, får du også foreslået en række titler, som kommer ind på din situation.
Jeg har fundet nogle links, som jeg tror, du kan have glæde af.
Onani
Er det normalt at skulle tisse når man onanerer?
Det er lige nu den hurtigste måde for dig, at få svar på dit spørgsmål. Hvis du ikke synes, du finder det, du har brug for, så må du endelig ikke tøve med at skrive igen.
Vi har en lang række rådgivere, så der bliver også tid til dig.
Men ellers vil jeg sige, at hvis du er bekymret, så kan det være en god idé at kontakte lægen. Du synes måske selv, det er pinligt, men for dem er det helt naturligt at lytte til alle mulige slags bekymringer, og det kan være godt med en snak om, hvad du kan forvente.
vh Benna
Skrevet af:
Benna Asmussen Hørlück
Journalist, tidligere redaktør på AdamogEva.dk
adamogeva.dk