Behøver ”første gang” at gøre ondt?
Kære Adamogeva. Først vil jeg bare sige, at jeg elsker jeres hjemmeside, fordi man har en masse spørgsmål, man kan komme af med, hvis man nu ikke føler for at tale med sin mor om det.
Nu er jeg en pige på 14 snart 15. Behøves det gøre ondt når man har sex for første gang..?
Jeg har hørt, at hvis man er meget afslappet, så gør det ikke lige så ondt som det ville ha´ gjort når ikke er så afslappet,, stemmer det..?
Jeg håber at I vil svare på mine to spørgsmål..
Knus
-- Lille-mig

SVAR:
Kære dig
Tak for dine gode ord om vores hjemmeside. Det er en stor opmuntring for os. For det er lige præcis derfor, vi er her, for at give svar på nogle af de spørgsmål, vi af mange forskellige grunde ikke rigtig får snakket med nogen om.
Du stiller et spørgsmål som rigtig mange piger gør sig mange forskellige tanker om – hvad enten man er 14 eller 24 år. Vi har skrevet noget om det, jeg vil i første omgang give dig et par links. Du kan også gå ind på vores leksikon og søge på "seksuel debut". Så får du en lang liste af svar og artikler der på forskellige måder handler om "første gang". Du klikker bare på de titler, du synes er relevant for dig. Men her er altså nogle links, jeg har fundet frem til dig.
Gør ”første gang” ondt?
Har I nogle gode råd til ”første gang”?
Kan I hjælpe os i gang med sex?
Hvis du ikke synes, det rigtig er svar nok, er du velkommen til at skrive igen.
Vh Benna
Benna Asmussen Hørlück
Skrevet af:
Benna Asmussen Hørlück
Journalist, tidligere redaktør på AdamogEva.dk
adamogeva.dk
adamogeva.dk bruger cookies. Læs mere OK