14 år og ingen udløsning - kan der være noget galt?
Hej, jeg er en dreng på 14 år, og fylder snart 15. jeg har endnu ikke haft udløsning. Når jeg spiller "Penis" får jeg orgasme, men der kommer ikke sæd ud.
Håber jeg kan få et godt svar, så jeg ikke er bange mere!...
NN, 14 år

SVAR:
Kære dig på 14, snart 15
Tak for dit spørgsmål til AdamogEva.dk. Det er dejligt, at du har frimodighed til at skrive. Vi får rigtig mange spørgsmål og lægger nye svar ud i hele tiden.
Jeg håber disse to svar kan være med til at berolige dig:
Hvordan får jeg udløsning?
14 år og onanerer - er det normalt, der ikke kommer så meget sæd ud?
Det er lige nu den hurtigste måde for dig, at få svar på dit spørgsmål. Hvis du ikke synes, du finder det, du har brug for, så må du endelig ikke tøve med at skrive igen.
vh Sinne
Sinne Steen Ramild
Skrevet af:
Sinne Steen Ramild
Psyko- og familieterapeut
adamogeva.dk