13 år og bruger 75a - hvor store bliver mine bryster?
Hej;) Jeg er 13 år, bliver "snart" 14, jeg bruger 75a lige nu, kan I regne ud, hvor store mine bryster vil blive ?
Jeg er for tynd og prøver virkeligt at blive tykkere, har I gode råd til at blive tykkere? Jeg træner meget og har selv hest, så meget motion kan ikke undgås..:)
Vh Karoline, 13 år

SVAR:
Kære Karoline
Jeg kan desværre ikke regne ud, hvor store dine bryster vil blive, det er kun tiden, som kan besvare det spørgsmål. Jeg tænker dog, at når du er snart 14 år, er dine bryster ikke færdigudviklet endnu og de vil sikkert blive større med tiden, men hvor store, kan jeg ikke sige dig. Ofte kommer vi til at ligne vores mødre på det punkt - så prøv at spørge hende, hvor store bryster, hun har, hvis du har mulighed for det.
Se mere her:
Fra pige til kvinde
Vokser ens bryster efter sin første menstruation?
Du fortæller også, at du dyrker meget sport og er tynd. Bryster er bl.a. opbygget af fedtvæv, derfor kan størrelsen på dine bryster skyldes, at du er tynd.
Men jeg vil gerne spørge dig, om det gør noget? Hvad betyder det for dig, at dine bryster er 75a? Er det ikke en ok størrelse? Det synes jeg. Du skriver ikke, hvor tynd du er, men hvis ikke du er undervægtig, er det helt ok at være tynd.
Måske kan du have glæde af også at læse disse svar:
Kan jeg med min kost ændre mine brysters størrelse?
Vægttab og manglende appetit - hvordan tage på igen?
Håber dette hjælper dig videre, ellers er du velkomme til at skrive tilbage til os.
Kærlig Hilsen
Else
Else Dalsgaard Iversen
Skrevet af:
Else Dalsgaard Iversen
læge
adamogeva.dk